Alle officiële communicatie gebeurt via ons secretariaat (info@yokole.be), het contactformulier op onze website of op het nummer: 051/309 609.Elk kamp heeft een hoofdverantwoordelijke. Informatie over het team en de verantwoordelijke per kamp ontvangt u via de infokrant, kort voor aanvang van het kamp. U kan steeds bij hem/haar terecht voor alle opmerkingen, vragen, verzuchtingen. Ook de algemeen verantwoordelijken van Yokolé zijn altijd aanwezig en bereikbaar. Zo kunnen we snel bijsturen om de kwaliteit continu te garanderen.
Inschrijven
Inschrijvingen kunnen uitsluitend via de website gebeuren. Een inschrijving is pas definitief na betaling van het volledige bedrag. Bij een inschrijving op de wachtlijst dient de betaling pas te gebeuren nadat er een plaats is vrijgekomen.Na de reservering d.m.v. het online formulier krijgt u meteen een optie om de betaling in orde te maken. Enkel dan is uw plaatsje verzekerd.
Annulering
Annulering vanuit de organisatieBij te weinig inschrijvingen kan een activiteit geannuleerd worden. Wij helpen u in dit geval altijd zoeken naar een alternatief (in geval van een kamp) en proberen om te boeken. Als er geen opties zijn, betalen wij u het reeds betaalde inschrijvingsgeld volledig terug. Dit uiteraard omdat de annulering door ons werd beslist.Zelf een kamp of activiteit annulerenVoor annulering van een vakantiekamp, moet zeker rekening worden gehouden met de timing. Als de annulering nog ver voor de aanvang van de kampperiode valt, zijn wij immers in staat om de vrijgekomen plaats weer open te stellen en eventueel een nieuwe deelnemer te zoeken. Vindt de annulering plaats kort voor of tijdens het kamp, dan kan dit niet meer en zijn wij dus genoodzaakt om een hogere kost aan te rekenen.
Langer dan 1 maand voor aanvang van het kamp of de activiteit:
Voor een annulering langer dan 1 maand voor aanvang van het kamp of de activiteit, wordt enkel de administratieve kost aangerekend. Het inschrijvingsgeld kan dus teruggestort worden, hier zal de administratieve kost (€15 per kampweek) van afgehouden zijn.
Korter dan 1 maand voor aanvang of tijdens het kamp of de activiteit:
Voor een annulering voor een Yokolé-kamp wegens ziekte, met geldig doktersattest, storten wij het inschrijvingsgeld terug en worden de administratieve kosten (€15 per kampweek) afgehouden. Voor een annulering zonder geldig doktersattest, voor aanvang van een Yokolé-kamp kan er 50% van het inschrijvingsgeld worden teruggestort. Ook de administratieve kosten worden in rekening gebracht.Bij uitzonderlijke omstandigheden en bij overmacht behoudt de organisatie het recht om de annulatievoorwaarden aan te passen.
Aansprakelijkheid
Alle deelnemers zijn verzekerd tegen lichamelijke ongevallen. Yokolé kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor diefstal, verlies en /of schade aan de door de deelnemers meegebrachte persoonlijke voorwerpen.
Fiscaliteit & mutualiteit
Alle deelnemers van onze kampen ontvangen automatisch een fiscaal attest en een volledig ingevuld deelname attest dat ingediend kan worden bij de mutualiteit. Dit wordt bezorgd aan het einde van elke kampweek.
Privacy
De gegevens van de deelnemers komen terecht in het bestand van Yokolé. Yokolé gebruikt de door u aangeleverde persoonsgegevens uitsluitend voor de eigen activiteiten. De info zal gedeeld worden met de respectievelijke lesgevers van uw kind(eren) om hen maximaal te informeren. Verder gebruiken we deze info om contact op te nemen met ouders/voogd of andere verantwoordelijke voor het kind. Yokolé neemt foto’s en filmpjes van de activiteiten en de deelnemers. Deze kunnen gebruikt worden voor de website, sociale media, de brochure en/of publicitaire doeleinden. Indien u niet wenst dat een foto van uw zoon / dochter hiervoor gebruikt wordt, gelieve dit zelf aan te geven.
Akkoord
Door de betaling uit te voeren voor onze activiteit bevestigt u de algemene voorwaarden gelezen te hebben en verklaart u zich akkoord met de algemene voorwaarden.